Friday, December 25, 2015

δόξα μεγάλη σε αυτές τις στιγμές

Ω, μόνη μου επιθυμία ο Ήλιος,
μόνη μου επιθυμία το Φως,
να φτάσω στου Ουρανού την αυλή
να δω κατάματα τον Ήλιο
και να μη τυφλωθώ ποτέ.

θα δείς, το ξέρω ακόμα και αν δεν το παραδέχεσαι συχνά
πως η καρδιά σου για Φως είναι φτιαγμένη
και αυτό που θες και ψάχνεις
θα το βρεις μόνο στον Ήλιο.

Και αν η ζωή σε παρασέρνει
και αν το μυαλό σου σου κάνει πλάκες
έρχονται στιγμές, και δόξα μεγάλη σε αυτές τις στιγμές,
που βλέπεις την τύφλα σου
και ω! λυγάς....πώς λυγάς....
και κλαις....ω! να κλαίγαμε έτσι κάθε μέρα
δόξα μεγάλη σε αυτές τις στιγμές.

Ω μόνη μου επιθυμία ο Ήλιος
μόνη μου επιθυμία το Φως
και ας παρασύρομαι-για λίγο-στο παιχνίδι των χοϊκών ματιών μου
χαίρομαι στις στιγμές
που κλαίω κλαίω κλαίω
και βλέπω όπως δεν είχα δει ποτέ ξανά.






No comments:

Post a Comment