Monday, December 29, 2014

πρέπει και προτιμώ

σε μια εποχή όπου πρέπει να είσαι κάτι,αφήστε με να είμαι ενα τίποτα...

πρέπει να πάρω πτυχείο για να προχωρήσω
erasmus για να είμαι ψαγμένη
μεταπτυχιακά&διδακτορικά για να είμαι έξυπνη
να βρω σούπερ δουλειά για να έχω ικανότητες
γκόμενο(-ους) για να είμαι φυσιολογική
vegan/vegeterian/paleo/gluten free/flexeterian για να είμαι alternative
ομιλητική για να είμαι φιλική
να χειροκροτώ κάθε επιλογή για να είμαι ανοιχτόμυαλη
να ακούω τρομερά ψαγμένη μουσική για να πάω κόντρα στο ρεύμα
να βγαίνω,πίνω,μεθάω,κάνω αχαλίνωτο έρωτα με αγνώστους για να ζω την ζωή στο φούλ
να μην δίνω σημασία στους γονείς μου για να είμαι ενήλικας
να ντύνομαι σαν γαβ γαβ για να είμαι sexy
στην τελική,
να κοιτάω τον εαυτό μου για να περάσω ωραία



προτιμώ να γίνω άνθρωπος με την ετυμολογία  ἄνω + θρώσκω  και ας είναι αυτό που θα με καταστρέψει.
Να πεθάνω πολεμώντας τον κόσμο παρά φιλώντας τον.
ας μου δοθεί δύναμη.

No comments:

Post a Comment