Tuesday, September 10, 2013

Προσευχή.

Τα πόδια μου ολίσθησαν
κουράστηκαν από το περπάτημα.
Δεν δύναμαι να προχωρήσω άλλο,
δεν έχω τη θέληση να τρέξω.
Το βλέμμα μου έστρεψε εις τα οπίσω
η καρδιά μου δεν μπορεί να παρηγορηθεί.
Ντροπή και τύψεις είναι το ένδυμα μου,
στεναχώρια και οργή.
Τα χέρια μου θέλησαν να με σκοτώσουν
το μυαλό μου σταμάτησε,έγινε μια απλή μηχανή.
Φώναξα ''τα παρατάω'',''δεν νοιάζεσαι'',
''παλεύω εις μάτην''
Έκραξα,''τέλος'',σύρθηκα στο πάτωμα,
δεν άντεξα άλλο τα χτυπήματα.

Και μέσα στη θαλπωρή μου
κι στην αμηχανία μου,έκραξα
΄΄Οχι!Υποφέρω αλλα δεν τα παρατάω''.
Είμαι αδύναμη,φταίχτης και αμαρτωλή
αλλα δεν τα βάζω κάτω.
Ξέρω οτι ο Κύριος θα με αναβιβάσει
Αισθάνομαι οτι με βλέπει
Αισθάνομαι οτι με σπλαχνίζεται
Δεν το βλέπω,αλλα το αισθάνομαι.

Τώρα που τα πόδια μου έσπασαν
θα σε αφήσω να με σηκώσεις
Τώρα που η καρδιά μου έλιωσε
θα σε αφήσω να μου τη ξαναπλάσεις
Μόνο δύναμη και υπόσχεση δώσε μου
οτι όλα θα βγούνε σε καλό.



Εμπνευσμένη απο τους Ψαλμόυς&τον Ιώβ απο τη Παλαιά Διαθήκη.

No comments:

Post a Comment