Thursday, August 30, 2012

Θα ήθελα


Θα ήθελα να είμουνα ένας βράχος
σταθερός και αμετάβλητος,κατα γής
Θα ήθελα να είμαι ενας βράχος ασάλευτος
στης θάλασσας και των ανέμων την οργή.

Θα ήθελα να είμαι λίγο αέρας
αδιάφανη πάντα και διακριτική
δροσιά στον ιδρωμένο σου αυχένα
παρηγοριά στο μοναχικό πουλί.

Θα ήθελα να είμουνα νερό
δυνατή και ορμητική
θάυμα στο ξεραμένο σου το στόμα
θάυμα στο πληγωμένο σου κορμί.

Θα ήθελα να είμουνα μυρμίγκι 
ταπεινό και εργατικό
αποφασισμένο να εκπληρώσω 
τον καλοκαιρινό μου τον σκοπό.

Θα ήθελα να είμουνα δένδρο
χρήσιμο και δοτικό
τους καρπούς μου απλόχερα να δίνω
και έπειτα να πεθαίνω καρτερικό.

Θα ήθελα να είμουνα σπόρος 
όπου με παρασέρνει η τύχη να ζώ
να φυτρώνω στο λιγοστό το χώμα
και μόνο νερό να επιθυμώ.

Θα ήθελα να είμουνα ένα πρόβατο
ειρηνικό και αγαθό
να παραχωρώ κάθε τρίχα,κάθε λίπος του κορμιού μου
με το μυαλό μου στον υπέρτατο σκοπό.

Θα ήθελα να είμουνα Φύση
Μόνο για εσένα να ανθίζω,μόνο για εσένα να ζω



2 comments: