Sunday, November 30, 2014

λόγια αγάπης

ψυχούλα μου καλή,
πως κατάντησες έτσι;
πως σκέφτεσαι έτσι,
αλλα και γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι;

σε παρακαλώ,για το καλό σου αγάπη μου γλυκιά,
σήκω
μάζεψε τα σπασμένα
κοίτα μπροστά με πίστη
μην εμπιστεύεσαι τα μάτια σου αλλα ούτε και τα συναισθήματα σου
έλα,έλα πάρε αυτο το χαρτομάντιλο,σκουπίσου
έχουμε δρόμο μπροστά,μην κάνεις έτσι.

για να σε δώ να περπατάς,
για να σε δώ να χαμογελάς και πάλι-και ας μην σου πάνε όλα καλα-δεν πειράζει
η χαρά σου δεν εξαρτάται απο αυτά που θές αλλα απο αυτά που χρειάζεσαι
και -αλήθεια σου λέω-Εγώ σου τα προσφέρω όλα.

Λοιπόν,τώρα
ένα-δύο,να για κοίτα!προχωράς και πάλι.Είδες;
δεν είναι δύσκολο
μην φοβάσαι αφού σε κρατάω
μην δειλιάς δεν πέφτεις.Έχω περπατήσει Εγώ πρίν απο εσένα,
ξέρω τον δρόμο,δεν θα χαθείς.

Έλα να σε δώ να τρέχεις
να παραμερίζεις ότι σε κρατάει
να ελευθερωθείς 
αεράκι στέλνω Εγω δροσιάς να σου σκουπίζει τον ιδρώτα
στον δρόμο σου πάντα νερό θα βρίσκεις να  ξεδιψάς
χέρια για να στεγνώνουν τα δάκρυα σου
και βότανα θεραπευτικά για τις πληγές σου θα φυτρώνουν σε κάθε σου βήμα.

Μόνο σήκω,
Σήκω και περπάτα.
ίσχυε και νίκα.



No comments:

Post a Comment