Tuesday, January 3, 2012

Το 2011 εμαθα οτι...

...τελικα μου αρεσει η ελληνικη μουσικη,το εντεχνο και τα blues.



...η ειλικρινια σε φερνει σε πολλους μπελαδες!




...τα ''θελω'' ειναι πιο δυνατα απο τα ''πρεπει'' (καλώς ή κακώς)




...οταν ερωτευεσαι δεν γινεσαι τυφλος/χαζος/αφηρημενος.Απλός μαλάκας γίνεσαι.



...ο μαυρος,gay που σε κοιταει στην παραλία γυμνιστών δεν ειναι ανώμαλος.Παρεούλα θέλει.
...σε αντίθεση με τον κουστουμαρισμένο,Έλληνα στο μπαρ.Δεν θελει παρεούλα.Ανώμαλος ειναι!(αφιερωμενο με πολυ αγαπη στην Elle)




...τελικα καποια πραγματα ειναι γραφτό να μην τα αποφύγεις.





...η πανω τρυπα στο αφτι δεν ποναει.To παρακατο όμως,ίσως...





...υπαρχουν χειροτερες γατες απο την δικια μου.





...η παραμικρη απωλεια,παραμενει να ειναι απωλεια οσο και μικρη και αν φενεται και οτι εκτιμας κατι μονο οταν το χασεις.Δεν ειναι γλυκαναλατο-η αληθεια ειναι!






...τα μαθηματικα εχουνε ξεπερασει κατα πολυ τα ορια της λογικης και μπενουνε στα χωραφια της φαντασιας.



...επιασα τον εαυτο μου να μερακλωνει με λαικα.Κουφο.





...με ενα παιδι απο το ΠΙΚΠΑ κανεις τις ωραιοτερες συζητησεις.





...Πορωνομαι ευκολα και ξεκολλαω δυσκολα.





...η αφρικανικη φυλη "Πυγμαιοι" ειναι οι πιο κοντοι ανθρωποι στον κοσμο και τρελενονται για αλατι,ψαρια και τσιγαρα!(credits στον παππου Καλαμαρα)





...το να μοιραζεσαι ειναι πολυ πιο δυσκολο απο οτι πιστευα.





...ολα μπορουν να συμβουν.Για αυτο ομως ακομα δισταζω λιγο.





...ειμαι πολυ ευαισθητη ψυχη γμτ!




...ειναι καλυτερα να ακους παρα να μιλας.




...να μην εμπιστευομαι ευημερα ατομα(αν και κατι μου λεει οτι θα το ξαναπερασω αυτο το μαθημα)





...η μανα μου ειναι ευχαριστος ανθρωπος(ακομα και εξω απο την κουζινα)





...ο πατερας μου ειναι απροβλεπτος.Και το κρυβει καλα ο ατιμος.



...να μην λεω μεγαλα λογια,ουτε καν στον εαυτο μου.




...το να αγαπας τo διαφορετικό ειναι χρονοβορο,δυσκολο και σχεδον ακατορθωτο.Ανεκτίμητο ομως.



...μου αρεσουν τα γερμανικα.Εχουνε μια σεξουλιαρα βαρβαρότητα :D (δεν πιανω στο στομα μου την μπυρα γιατι δεν θα εχουμε τελειωμο)





...εχω ακομα πολλα να μαθω.



7 comments:

  1. πραγματικά υπέροχο κι αληθινό!!!
    Καλή χρονιά καιιιι καλά μαθήματα!! ;)

    ReplyDelete
  2. έχω πεθάνει στα γέλια!!!! ...<> 1)εσύ πίστευες πως είναι ανώμαλος!
    2)χαχαχαχαχαχαχαχα
    3)χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    4)δεν ήταν μαύρος
    5)δεν είναι γκέι
    6)χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    7)σε θέλει κολασμένα
    8)θέλω σύρο:(
    9)αμάν! με έβαλες σε πολύ σκέψη τώρα!

    ReplyDelete
  3. Χαζηηη!
    Δεν θα μαλωσουμε παλι για το ιδιο θεμα,ειδικα μεσα απο το ιντερνετ :P.
    Ασε,σκεφτομαι την Συρο καθε μερα.Φετος που θα παμε,θα ειναι το ιδιο απιθανα:)

    ReplyDelete
  4. Η φωτογραφία της ζέβρας με το λιοντάρι είναι όλα τα λεφτά. Τι πάθος!

    Καλησπερίζω...

    ReplyDelete
  5. χεχε,ναι ισχυει,φοβερή φωτογραφία.

    Καλησπερίζω και εγω με την σειρά μου,καλωσήρθες!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. απλό και ταυτόχρονα καταπληχτικό!!!
      Μου άρεσε πάρα πολύ πρέπει να φτιάξεις και ένα καινούργιο για το 2012 να δούμε τι έμαθες αυτή τη χρονιά πολλά πιστεύω...

      Delete